Bohaterowie sztuki nowoczesnejParyż, stolica świata (1916-1920)
Życie intymne pionierów sztuki nowoczesnej, od Montmartre'u w 1900 roku po wyzwolenie w 1944 roku. Część trzecia: na Montaparnasse’ie zagraniczni artyści cierpią głód. Najbiedniejszy z Rosjan, Sutin, zaprzyjaźnia się z najpiękniejszym z Włochów, Modiglianim.