Canis Familiaris
Max has everything he needs: a comfortable home, a loving family, and a loyal pack of friends. But for many weeks now, he has been feeling depressed, he’s questioning everything and is looking for new meaning in his life. If Max were a man, he would probably consult a psychologist about his midlife crisis. But Max is a 7-year-old Labrador retriever.