Dance plus City combines contemporary dance with architecture in a selection of European countries. The show illustrates how physical structures, often overlooked in the day-to-day, interact with the fluidity of the human body. The series invites us all to see architecture not simply as a backdrop, but as a protagonist in our daily lives.