Jordi Savall: A Musical Journey
Viol player and conductor Jordi Savall, a champion of early music, invites us on a musical journey through Europe. He is joined by the prestigious 'Concert des Nations' orchestra and the Orpheus XXI and Hespèrion XXI ensembles in performances France, Spain and Austria.