Christus - Sacred Trilogy - NativityMadrigali Guerrieri e AmorosiWith Jordi Savall
Spanish viol player Jordi Savall interprets Monteverdi's 7th and 8th book of madrigals, considered to be the composer's musical and aesthetic testament, and among the most beautiful works of Baroque music.