Zaide by Wolfgang Amadeus Mozart
Raphaël Pichon puts together a programme featuring various operatic works by Mozart. Writer and director Wajdi Mouawad has penned poetic texts that weave links between the pieces. Sabine Devieilhe, Lea Desandre and Julian Prégardien sing and recite in the historic setting of the Felsenreitschule, a highlight of the Salzburg Festival.