Fazil Say
Fazıl Say concludes the Schleswig-Holstein Music Festival at the Elbphilharmonie with the Borusan Istanbul Philharmonic Orchestra and conductor Carlo Tenan. The programme for this eclectic evening includes works by Gershwin, Ravel and Tüzün, as well as Turkish pianist Fazıl Say's Sixth Symphony, composed in 2022 under the title A Hundred-Year-Old Child.