Summerjam 2025
Reggae, dancehall and afrobeats: Summerjam is all about Caribbean rhythms and sounds from all over the world! Every summer, the festival offers a rich and varied programme on the banks of Fühlinger See, a lake near Cologne in Germany. A unmissable European event for all reggae fans.