Yerevan Youth Symphony Orchestra
An invitation to a musical voyage. Armenia, with a virtuoso trumpet concerto, Norway, with character studies, and the call of America - or nostalgia for Bohemia - with Dvořák's Ninth. The Yerevan Youth Symphony Orchestra is galvanised by Sergueï Smbatyan's direction and accompanies trumpeter Sergueï Nakariakov.