Concert for Europe 2025
Riccardo Muti conducts the Berlin Philharmonic Orchestra's traditional ‘Concert for Europe’, this year at the Teatro Petruzzelli in Bari, Italy. The programme includes excerpts from works by Rossini, Verdi and Brahms.