Water and Sugar: Carlo Di Palma, the Colours of Life
This film is a fascinating journey that takes us through the greatest moments of Italian cinema through 100 films that the great director of photography Carlo Di Palma worked on. From Ken Loach to Wim Winders, Bernardo Bertolucci to Woody Allen, it draws a vision of filmmaking that will forever be etched in the history of cinema.