Glimpses of the World
Directors speak about their vision of the world and the complex, diverse themes they explore in their films at the 2024 Cannes Film Festival. Weaving in and out of interviews at the prestigious event, the documentary explores how filmmakers from the four corners of the world have captured the essence of our time.