Betty Fisher and Other Stories
Bestselling novelist Betty Fisher is devastated when her young son dies in an accident. To ease her grief, her unstable mother Margot kidnaps a boy, Jose, as a replacement. Though Betty knows it’s wrong, she begins to accept him as her own. Meanwhile, Jose’s mother Carole desperately searches for him with the help of her boyfriend. Their lives collide in a tense, unpredictable drama.