Sirius
Professor Sergius insists that he has invented a machine that can travel through time. To prove it he promises his daughter’s hand and everything he owns to whoever is willing to join him on a journey with the contraption. The romantic and adventurous Hungarian Count Ákos Tibor accepts the offer.