The Peach Thief
At the end of World War I in Bulgaria, a Serbian prisoner of war named Ivo escapes his camp to steal peaches and finds himself face-to-face with the commandant’s wife. Drawn together by longing and despair, they begin a forbidden romance in the garden, their secret meeting place.