Zurich Street Parade 2025
On 9 August 2025, a host of DJs and thousands of fans come together to celebrate electronic music. Inspired by Berlin's Love Parade, Zurich's Street Parade has become one of the biggest techno and house events in the world. At the gateway to the old town, a top-tier line-up awaits festival-goers on the Opera Stage.