Il BoemoPieces of Me
17-year-old Erell copes with her stagnant small-town life by filming everything – her moody father, sick mother and rebellious friends. When her sister Sarah suddenly returns after having vanished years ago, Erell’s world is turned upside down. As she pieces together the past, she confronts hard truths about her family and herself.