Vivaldi's Four Seasons RecomposedGreat Musical Moments
Max Richter recomposed Vivaldi’s Four Seasons in 2012, premiered by superstar violinist Daniel Hope. This reimagining brought one of the classical canon’s greatest hits to new audiences in techno clubs and on music platforms. To celebrate the tricentennial of the original, ARTE is showing a filmed staging of Richter’s work from 2014.