Asmik Grigorian in Kaunas
In Lithuania, soprano Asmik Grigorian and tenor Dmytro Popov join forces with the Kaunas Symphony Orchestra for a high-profile opera concert at the city's St. Peter and St. Paul Cathedral. The programme features excerpts from works by Verdi, Bellini and César Franck.