"We can't negotiate our values"
Finnish Henna Virkkunen is in charge of technical sovereignty, security and democracy and has taken over the most sensitive files at the moment: regulating platforms and social media in the face of disinformation and against a backdrop of online hatred and artificial intelligence. In a way, Europe facing up to its values.