Kässy
Still relatively unknown, this young singer has already been making a name for herself with her unique visual and sonic universe. With its hyperpop accents, frantic vocoder and bubblegum aesthetic, her first single ‘Skirt On Pants’ shows that Kässy is firmly rooted in her time.