Zimmer90
Hailing from Stuttgart, this duo's nonchalant indie pop with electro overtones is enhanced by their lyrics sung in English. For Zimmer90, songwriting should be intuitive - a vision that translates into collecting sound sketches that are then developed in relaxed jam sessions.