England's South West Coast
The South West Coast Path, the UK's longest footpath, meanders through landscape, myth and lore. The first part of this rural journey in three stages: Minehead, a Victorian seaside resort in Somerset, the wild pony moors of Exmoor and the white dunes of North Devon.