Daria Kolosova
Daria Kolosova has performed in some of the world's most prestigious clubs, including sets at Berghain, Bassiani, Fabric, London's Fold and Junction 2 Festival, as well as Awakenings Festival. For her first season in Ibiza, she made stops at Amnesia, Hi and DC10.