Moses Yoofee TrioElbjazz Festival 2024
Moses Yoofee (piano), Roman Klobe-Barangă (bass) and Noah Fürbringer (percussion) are revitalising the jazz scene across the Rhine. The trio's explosive sound blends hip-hop, jazz, soul and R&B.