Belle & SebastianElbjazz Festival 2024
Twee-pop melodies and acerbic lyrics about the difficult passage to adulthood: It can only be Glasgow's own Belle & Sebastian. A classic indie band who have been blending arty inclinations with spry guitar pop since the 1990s.