Fat White FamilyGround Control París
The ever-evolving Fat White Family bring cuts from their latest album Forgiveness is Yours to Ground Control. Band members may be forever on rotation but thanks to the steely vision of frontman Lias Saoudi their queasy charm remains alluring.