A Talking Picture
Rosa Maria, a history professor, and her young daughter embark on a cruise from Lisbon to Bombay, exploring iconic historical sites across the Mediterranean. Along the way, they meet intriguing passengers, sparking rich conversations on culture and civilisation. But as the serene journey unfolds, an unforeseen event disrupts the harmony, leaving a lasting impression on all aboard.