Lordi
Since winning Eurovision in 2006, Lordi have become a household name in hard rock and heavy metal. Founded in 1992, the band has established its monster metal sound with albums such as The Arockalypse and Sexorcism. The Finns are also renowned for their spectacular stage shows and the monster costumes they wear. Lordi at Summer Breeze 2024 is a guaranteed spectacle!