The Black Dahlia Murder
Formed in 2001, The Black Dahlia Murder immediately established themselves in the world of melodic death metal. It's a genre the band helped forge, with albums like Nocturnal and Nightbringers featuring fast riffs, aggressive vocal parts and complex songwriting. A show bursting with energy for Summer Breeze 2024.