Mr. Vegas - Summerjam Festival 2025Inner Circle
After forming in 1968, Inner Circle quickly became one of Jamaica's leading reggae groups, and the first to tour the United States. Their single ‘Sweat (A La La La La Long)’ was a mega-success.