Punk Rock Factory
Founded in 2014, Punk Rock Factory have made a name for themselves with their high-energy covers. These Brits are masters in the art of transforming hits of all kinds into frenzied punk anthems. It's a humorous approach that makes every one of their concerts an event, not least here at Summer Breeze 2024.