I Saw the Sign - The Pride FlagMy Child Is Trans
Three young people, Kiry, Blake, and Amelio, identify as trans. How do their parents react to their child’s wishes? And how should they best support them? This documentary delves into the reality of young trans lives and looks at the latest research on the subject.