Sounds Like Art
ARTE welcomes international artists to some of the best art collections in Europe. American group Gossip, led by the charismatic singer Beth Ditto, engages in a dialogue with works by Lucy Raven and Yoko Ono at Berlin’s Neue Nationalgalerie.