Mischa Maisky & Paavo JärviSchleswig-Holstein Music Festival 2023
Cellist Mischa Maisky is one of the leading figures of his generation. Here he's joined by Paavo Järvi and the Deutsche Kammerphilharmonie Bremen for his 75th birthday, performing works that have particularly marked his career. Part of the 2023 Schleswig-Holstein Music Festival.