esperanza spalding: Homage to Wayne Shorter
Polish festival Bielska Zadymka Jazzowa pays tribute to the symphonic legacy of Wayne Shorter, led by multi-instrumentalist esperanza spalding. A concert featuring ssperanza spalding's quartet, conductor Clark Rundell and the Silesian Philharmonic Orchestra.