Can the UK really reset relations with the EU?17 min
When Labour came into power in the UK last year, it signalled a shift in UK-EU relations. There may not be a Breturn, but Brexit is losing some of its sting. This rapprochement has become increasingly important in a volatile geopolitical climate: the war in Ukraine, a spike in migration to the UK that doesn’t show any signs of slowing, and Donald Trump’s tumultuous return to the White House are pushing the former partners to mend their rift.