Re: Spain - Fleeing Trump's AmericaSwiss Nuclear Power: A Danger?
Should people who live next to a nuclear power plant fear for their health? The Beznau 1 reactor in Switzerland is one of the oldest in operation and local communities are concerned about its safety.