Palestine: The Samaritans' Struggle35 min
The Samaritans are an ethno-religious group settled on the slopes of Mount Gerizim, near Nablus in the West Bank. In constant danger of disappearing, today they number less than 1,000 souls. ARTE meets Abdallah Cohen who is getting married, an important step for himself and for his community.