Lex Barker: From Tarzan to Playboy
He was the most sought-after man in Europe in the 1960s: Lex Barker. A flawless hero in his films and, as Old Shatterhand, a role model for generations of German fans. Adored in Europe, misunderstood and almost forgotten in his native America, but who was the real Lex Barker?