Elba - Italy's Dream IslandJapan's West Coast by Train
A journey along the west coast of Japan via train taking in the cities of Kanazawa and Toyama during the cherry blossom season. In Toyama Bay, lighthouse squid are on the menu, and in the mountains there are breathtaking national parks and the World Heritage village of Gokayama.