The Newsreader (4/6)
Melbourne, 1986: A rookie reporter and a newsreader wanting recognition join forces to find their place in a changing world. Episode four: March 1986. As Helen anxiously prepares to meet Dale's mother, Geoff experiences the warning signs of a heart attack.