A History of Aviation
The story of flying from the very first test flights to the environmental challenges of today’s aviation industry taking in the huge advances made during the Second World War. In this first part: Otto Lilienthal, the Wright brothers and Louis Blériot, brave pioneers who risked their lives trying to reach the skies.