Historia lotnictwa - wyścig pionierów
Człowiek zawsze marzył o lataniu. Dlatego tak daleko sięga historia pionierów lotnictwa, którzy prześcigali się w pomysłach na to, jak dorównać ptakom. W dokumencie przyglądamy się wynalazcom, pilotom, budowniczym i poszukiwaczom przygód oraz skonstruowanych przez nich maszynom. Im żmudniejsza była ich budowa, tym bardziej spektakularne fiasko.