Treasures of the TaigaBelarus's Berezinsky Nature Reserve
The Berezinsky Biosphere Reserve in Belarus is an unspoilt wilderness of primeval taiga forest. Here the five largest species of European wildlife are all found in one place: bears, wolves, lynx, bison and elk. The black grouse, which have become extremely rare in Europe, meet here every April for the mating season - and put on an extraordinary show during their courtship.