The Green Lungs of Europe
In Europe, the last primary forests are found almost exclusively in the mountains in the east or south-east of the continent. These virgin forests have never been exploited or cut down, and have remained as they have always been. Few studies have been done on this forests, which are presumably havens of biodiversity. We go on a research trip to the Dinaric Alps in Albania.