Switzerland: Glacier Pilots
Isabel Menzi's main job is a pilot for a Swiss airline. But she’s undergoing grueling training to achieve her dream of becoming a glacier pilot. These pilots are a vital lifeline to anyone who gets stranded in these traitorous mountains, but the flights themselves are death-defying.