The Lost Ones
The Marchioness Casati was admired throughout Europe for her incredible parties and expensive tastes. She was an eccentric patron of the arts, and her face appears again and again in the works of all the notable painters of her day. But she would rip through her inheritance by the age of fifty and end up wondering the streets of London, going though rubbish bins.