Project Enlightenment (3/4)
Reason, progress and human rights seem to be under threat. Do we need a new Enlightenment? This documentary series examines our contemporary world through the values inherited from the 18th century intellectual movement. In this episode, Austrian philosopher Armen Avanessian examines the notion of responsibility in relation to Immanuel Kant.