Project Enlightenment (2/4)
Reason, progress and human rights seem to be under threat. Do we need a new Enlightenment? In this episode, the Norwegian entrepreneur Anita Schjoll Brede presents her supercomputer, which brings together all the world's scientific publications to make them easily accessible. This desire to classify information is reminiscent of the encyclopaedia created by Denis Diderot three hundred years earlier.